شرکت سرویس آسانسور
نوشته شده توسط : الفباوب

شركت آسانسور مانا سال هاست در زمینه سرویس و نگهداری آسانسور خدمت رسانی می کند. این گروه به عنوان یك شركت سرویس نگهداری آسانسور معتبر و با سابقه شناخته می شود.

گروه مانا صفر تا صد خدمات آسانسور را به انجام می رساند. خدمات این گروه شامل سرویس و نگهداری آسانسور، تعمیر آسانسور، بازسازی آسانسور، نصب آسانسور، ساخت كابین آسانسور، فروش آسانسور و سایر موارد است.

سرویس و نگهداری آسانسور از جمله خدماتی است كه گروه مانا آن را در اولویت قرار می دهد. سرویس و نگهداری آسانسور در گروه مانا طبق بازه زمانی مشخص و به صورت برنامه زمانبندی شده انجام می گیرد. این گروه دارای واحد پشتیبانی آسانسور بوده و پشتیبانی از خدمات را مهم ارزیابی می نماید.

بهترین شركت سرویس نگهداری آسانسور

شرکت سرویس آسانسور مانا دارای واحد مجزای تعمیر و نگهداری آسانسور است. به طوری كه خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور به طور مستمر و طبق قرارداد سالیانه انجام می پذیرد.

آسانسور مانا با یك تعریف مشخص از نگهداری آسانسور بازبینی و بازرسی كلیه قطعات آسانسور طبق قرارداد را اجرایی می کند. باید به این نكته توجه نمود آسانسور مانا در كلیه نقاط استان تهران دارای سرویسكار آسانسور استو پشتیبانی از خدمات را در نقاط استان تهران به انجام می رساند. این گروه در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران ارائه دهنده خدمات آسانسور است.

شرکت سرویس آسانسور





:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: